Korduma Kippuvad Küsimused

Kontakt

Musex OÜ
J.Vilmsi 47
Tallinn, 10126
Eesti
Registrikood: 12415893
Võta ühendust:
E-post: [email protected]
Tel: +372 772 2987

Klienditeenindus telefon töötab E-R kell 09.00-13.00

Teated

MUUTUSED TARNEVIISIDES ALATES 07.02.2013
Kaob teenus "Eesti Posti lihtsaadetis"
Seoses Eesti Posti postiteenuse tüüptingimuste muudatustega oleme sunnitud muutma ka CDMarket'i poolt pakutavaid teenuseid.
Eesti Posti uued riigisisese maksikirja maksimaalsed mõõtmed on 230 x 330 x 20 mm. Kuna CDMarket ei saa tagada, et teie tellimused mahuvad antud mõõtmetesse ning tarneprobleemide vältimiseks hakkame kasutama pakiteenust.
Alates 07.02.13 kaob valikust Eesti Posti lihtsaadetis ja tähtsaadetis. Nende asemelt leiate Eesti Posti pakk, mis on sarnane tähtsaadetise teenusega. Eesti Posti tähitud pakk toimetatakse saaja elukohajärgsesse postiasutusse.
Paki saabumisel edastatakse teade, millel on kirjas paki asukoht, postiasutuse lahtiolekuajad ja kontaktid ning paki hoiutähtaeg. Pakile järele minnes võta koos teatega kaasa ka isikut tõendav dokument.
Eesti Posti paki hind jääb samaks tähtsaadetise hinnaga 3,50€/tellimus.
Kaob võimalus "Tulen ise järgi"
Seoses CDMarket'i väljastuskeskuse kolimisega kaob võimalus oma tellimustele ise järgi tulla.
Kui teil on kätte saamata tellimusi, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega!

TELLIMINE CD MARKETIST

MAKSEVÕIMALUSED

KOHALETOIMETAMINE

TAGASTAMINE

KASUTAJAKS REGISTREERIMINE

Kuidas tellida?

Tellimuse esitamiseks on vaja läbida järgmised sammud

1. Sobiva toote otsimine

Otsingusõna abil
- Sisesta otsinguribale otsitava toote esitaja, albumi pealkiri, lugu, vms ja klõpsa OTSI.
- Sulle kuvatakse kõik tooted, mis antud märksõnadega sobivad (tulemusi on võimalik filtreerida formaadi alusel).

Tootepuu abil
- Vali menüüst kategooria (nt Muusika, Filmid jne).
- Sulle kuvatakse kõik antud kategooria tooted (tulemusi on võimalik filtreerida formaadi alusel).
- Vali menüüst Stiili (nt Muusika - Electronic - House).
- Sulle kuvatakse kõik antud kategooria tooted (tulemusi on võimalik filtreerida formaadi alusel).

SOOVITUS: Kõik tooted ei pruugi olla kategoriseeritud õigesti, seega soovitame tooteid otsida Otsingusõna abil. Selleks kirjuta otsinguribale võimalikult täpselt esitaja ja albumi pealkiri (nt Lady Gaga Born This Way).

 

2. Toote lisamine ostukorvi

Toodete loetelus vajuta toote all asuvale hinnasildile .
Tootelehel vajuta lehekülje alguses või lõpus nupule "Lisa ostukorvi".

MÄRKUS: Kui toode asub mitmes erinevas laos, siis on ostukorvi lisamise eel võimalik teha valik tarneaja ja hinna alusel. Selleks vajuta tootelehe lõpus "Eeldatav tarneaeg" rippmenüüle ning vali endale sobiv toode ning vajuta lehe lõpus nupule "Lisa ostukorvi".

Toode on edukalt ostukorvi lisatud, kui lehe päisesse ilmub kinnituskiri.

 

3. Ostukorvi vormistamine

Ostukorvi vaatamiseks peab ostukorvis olema vähemalt üks (1) toode. Kui ostukorvi pole ühtegi toodet lisatud, siis kuvatakse kiri Ostukorv on tühi ning korv ei avane.

- Ostukorvi avamiseks vajuta peamenüüs nupule Vaata ostukorvi, kuvatakse kõik lisatud tooted.
- Vormista korv (muuda koguseid nuppudega - või +, kustuta tooterida -).
- Ostu sooritamiseks vajuta Vormista tellimus. 

Ostukorvi all kuvatakse kogu tellimuse eeldatav tarneaeg.

 

4. Tellija määramine

Tellimuse vormistamiseks on vaja tuvastada tellija e-posti abil. Selleks on 3 võimalust:

Registreerunud kasutaja
1) Logi sisse  esilehel kasutades oma e-posti aadressi ja salasõna. Tellimust vormistades pole sul enam vaja end eraldi tuvastada.
2) Logi sisse tellimuse vormistamise käigus, sisesta Logi sisse kasutajana välja oma e-post ja salasõna ning klõpsa Logi sisse.

Külaline
3) Sisesta oma e-posti aadress Jätka külalisena välja ning vajuta nupule Jätka.

 

5. Makse- ja tarneaadressi valimine (Kui valite transpordiks Omniva)

- Aadressi sisestamisel on kohustuslikud väljad:
 - Eesnimi
 - Perenimi
 - Telefon
 - Aadress 1
 - Postiindeks
 - Linn
 - Riik

- Kui su tarneaadress erineb makseaadressist (tellid toote kontorisse/sõbrale/välismaale vms), siis eemalda linnuke kastist Tarneaadress makseaadressiga sama ning täida ka tarneaadressi väljad.
- Aadresside kinnitamiseks vajuta nupule Jätka.

Registreerunud kasutaja
Registreerunud kasutajal tuleb makse- ja tarneaadress sisestada esmasel tellimisel. Järgnevatel tellimistel kuvatakse automaatselt makse-ja tarneaadress viimase tellimuse andmetega. Kui soovid uue tellimuse vormistamisel aadresse muuta, tuleb seda teha käsitsi.

MÄRKUS: Kui soovid enne tellimuse esitamist veelkord aadresse kontrollida või muuta, võid vajutada Makse-ja tarneaadressi menüüribale.

 

6. Transpordi ja maksevahendi valimine

Transport
- Vali rippmenüüst endale sobilik transport.
- Transpordi hind lisatakse valiku tegemisel automaatselt toodete hinnale.

Rippmenüüs on toodud kõik sinu tarneaadressiks valitud sihtriigis kasutatavad tarnemeetodid koos hindadega. Rohkem infot transpordi võimaluste kohta leiad KOHALETOIMETAMINE rubriigist.

MÄRKUS: SmartPosti valiku puhul tuleb eraldi rippmenüüst teha veel ka automaadi asukoha valik.

Maksevahendid
- Vali endale sobilik maksevahend.
Sulle kuvatakse kõik sinu regioonis aktsepteeritavad maksemeetodid. Rohkem infot maksevahendite kohta leiad MAKSEVÕIMALUSED rubriigist.

7. Tellimuse esitamine

Kui oled nõuetekohaselt kõik eelnevad väljad täitnud, vajuta lehe lõpus nupule "Esita tellimus" ning sind suunatakse sinu poolt valitud maksevahendi leheküljele.

8. Makseinfo sisestamine ja tellimuse kinnitamine

Sisesta  valitud maksevahendi nõutud väljad ning kinnita maksekorraldus.

Sinu tellimus on esitatud ja jõuab meieni, kui oled kõik eelnevalt kirjeldatud sammud edukalt läbinud. Kinnituseks kuvatakse sulle teada koos arvega ning tellimust hakatakse esimesel võimalusel administreerima. Tellimuse kinnitus saadetakse ka sinu e-postile.


Tagasi algusesse

Kui palju maksab tellimine?

Tellimuse maksumus = toodete maksumus + saatekulu (+ käitlustasu + tollimaks)
Toodete maksumus
Iga toote hind on märgitud toote juures. Toodete maksumus sõltub sinu ostukorvi sisust ning tasumisele minev summa on kuvatud real "Kokku".

Liikudes edasi tellimuse vormistamisele, kuvatakse toodete maksumus päises. 

Saatekulu
Saatekulu sõltub tarneaadressist (riik) ning valitud tarneviisist. Saatekulu lisatakse toodete maksumusele ja kuvatakse tellimuse vormistamise päises, kui oled teinud transpordi valiku.

Rohkem infot tarneviiside ja nende hindade kohta Eestis ja välismaal.

Käitlustasu
Kui tarneaadressiks on valitud Eesti, siis käitlustasu ei lisandu.

Tollimaks
Kui tellid oma saadetise väljaspoole Euroopa Liidu riiki võib rakenduda tollimaks. Tutvu saajariigi seadustega!

Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

Tagasi algusesse

Millal jõuab tellimus saajani?

Tellimus jõuab saajani = tarneaeg + kohaletoimetusaeg
Tellimus jõuab saajani olenevalt sellest, millise tarneajaga tooteid tellimus sisaldab ning millist transporti sa eelistad.

Tarneaeg
Tarneaeg tähendab aega, mille jooksul see eeldatavalt meie väljastuskeskusest välja saadetakse. 

Tarneaeg on märgitud toodete juurde tööpäevades ning see ei pruugi reaalsusega 100% ühtida. Alati on olemas võimalus, et toode on hetkel otsas või muutunud kättesaamatuks. Sellisel juhul sõltub tarneaeg tootjast.

  Mis juhtub siis, kui tellin erinevate tarneaegadega tooteid?
Tellides erinevate tarneaegadega tooteid, tuleb kättesaamisel arvestada pikima tarneajaga. Kogu tellimuse eeldatavat tarneaega on näha ka ostukorvis. Tellimus saadetakse välja kohe, kui kõik tellimuses olevad tooted on jõudnud väljastuskeskusesse.

Kui sa soovid kiirema tarneajaga tooted varem kätte saada, tuleb sul need tellida eraldi tellimusena.

MÄRKUS: Eraldi tellimisel tuleb mõlema tellimuse puhul tasuda ka transpordi tasu.

Kohaletoimetusaeg
Kohaletoimetusaeg on kauba kohaletoimetajate (transpordi ettevõte) poolt ette antud aeg, mille jooksul nad lubavad antud teenuse raames saadetised saajani toimetada.

CDMarket'i poolt toimub saadetiste üleandmine  üks (1) kord tööpäeva jooksul.

CDMarket ei vastuta vedaja süül viibivate saadetiste eest.

Rohkem infot transpordi valikute, nende hindade ning kohaletoimetusaegade kohta leiadKOHALETOIMETAMINE rubriigist.

Tagasi algusesse

Mis staatuses on minu tellimus?

Oma tellimuse ja toodete staatust saavad kontrollida vaid registreerunud kasutajad. Selleks tuleb oma kontole sisse logida.
1. Vali ülemiselt menüüribalt LOGI SISSE
2. Sisesta oma e-posti aadress ja salasõna ning klikka Logi sisse
3. Vali ülemiselt menüüribalt MINU KONTO
4. Sulle kuvatakse Minu Tellimused rubriigis kõik sinu tellimused ajalises järjekorras (uuemad ees) 

Tellimuse staatus
- Uus - tellimus on CD Marketi poolt veel administreerimata
- Täitmisel - tellimus on administraatori poolt üle vaadatud ning hakatud täitma
- Täidetud - tellimus on CD Marketi poolt täidetud (kaup väljastatud)
- Pole võimalik täita - tellimust pole võimalik CD Marketi poolt täita ning tellimuse summa tagastatakse/on tagastatud
- Osaliselt täidetud - tellimus on CD Marketi poolt täidetud (kaup väljastatud) osaliselt. Osasid tooteid pole võimalik tarnida ning nende eest raha tagastamisel/tagastatud.
- Tühistatud - kogu tellimus on tellija poolt tühistatud

Toodete staatus
1. Klikka tellimuse numbril
2. Sulle kuvatakse vastava tellimuse kokkuvõte
3. Iga tooterea ees kuvatakse selle hetkestaatus
- Uus - toode on CD Marketi poolt veel administreerimata
- Tellitud tarnijalt - toote tellimus on CD Marketi tarnijale edastatud ning nende poolt aktsepteeritud
- Väljastusosakonnas - toode asub CD Marketi väljastusosakonnas. Saadetis pannakse teele kohe, kui kõik tellimuse tooted on laekunud.
- Saadetud - toode on tellijale või transpordifirmale üle antud. Kui tellid kohaletoimetuse Omnivaga, saadetakse sulle e-postiga välja saadetud toodete kohta teade koos paki jälgimiseks vajaliku triipkoodiga (va lihtsaadetise puhul). Loe täpsemalt KOHALETOIMETAMINE rubriigist.
- Raha tagastamisel - toode on osutunud kättesaamatuks ning summa vastava toote eest määratud tagastamisele
- Raha tagastatud - raha vastava toode eest on tagastatud

Tagasi algusesse

Mida tähendab tootel märgistus Varsti?

Varsti märgistus tähendab, et toote ilmumisaeg (release date) on tulevikus.

Tulevikus ilmuvaid tooteid on võimalik eeltellida. Tellimus täidetakse koheselt, kui vastav toode on saabunud meie väljastuskeskusesse.

MÄRKUS: Meie saame uued tooted reeglina kätte ilmumise kuupäeval või sellele eelneval nädalal. Kuid alati selline garantii ei kehti, sest tootmisprotsess ei allu meie kontrollile.

Tagasi algusesse

Milliseid makseviise aktsepteerime?

Eestis
Pangalink järgnevates internetipankades:
- Swedbank
- SEB
- LHV
- Nordea
- PayPal

Krediitkaardimakse:
- MasterCard
- Visa

Ettemaksuarve:
Arvega on võimalik tasuda vaid juriidilistel isikutel. Arvega tasumise võimalus eeldab kasutajakonto olemasolu.
Kui te soovite tellimuse vormistada ettevõtte nimele ning tasuda selle arvega, siis palun võtke meiega ühendust [email protected] ja saatke järgnevad andmed:
- Your name: Tellija ees-ja perenimi/ Ettevõtte nimi
- Your e-mail address: Tellija e-post
- Subject: Arvega maksmine
- Message: Lühike avaldus ettemaksukliendiks registreerimise kohta.

Tagasi algusesse

Kuidas maksta krediitkaardiga?

CD Market aktsepteerib Visa (Verified by Visa) ja Mastercardi (Securecode) krediitkaarte. Krediitkaardiga maksmine toimub E-Commerce Payment Gateway kaudu ning makse sooritamiseks on vaja sisestada vaid pangakaardi andmed.

Kaupade eest tasumine
Peale tellimuse esitamist suunatakse teid automaatselt E-Commerce Payment Gateway makselehele. Teie täielik kaardiinfo jääb E-Commerce süsteemi ja kaupmehele seda ei edastata. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL -infoturbeprotokolli, MasterCard SecureCode ja Verified by Visa.
- Sisesta oma nimi, krediitkaardi number, kehtimise aeg ja CVV (Card Verification Value).
- Tehingu tegemise ajal kuvatakse Teile rahvusvahelise internetiostude turbesüsteemi kaudu isiklik tervitussõnum ning peate sooritamiseks sisestama oma salasõna. Iga ostu sooritamisel peaksite kontrollima, kas Teie isiklik tervitussõnum on sama, mille Te sisestasite. Kui tervitussõnum on vale, ärge sisestage salasõna!
- E-Commerce Payment Gateway liides autoriseerib tehingu pangas vastava rahvusvahelise kaardiorganisatsiooni (Visa või MasterCard) kaudu.
- Sulle kuvatakse vastus makse õnnestumise või ebaõnnestumise kohta. Pärast seda kui oled makse kinnitanud, saab kaupmees teate makse toimumise kohta. Õnnestumise korral broneeritakse vastav summa kaardilt.
- Sind suunatakse tagasi CD Marketi internetilehele, kus on Sul võimalik näha esitatud tellimuse arvet.
Maksekorralduse eduka soorituse järel broneeritakse vastav summa sinu krediitkaardil koheselt ning sinu tellimus jõuab meie süsteemi ja seda hakatakse administreerima.

  Krediitkaardimakse on turvaline
Kaupmees ei pääse ligi kaardiomaniku täielikele kaardiandmetele. Maksmisel sisestatakse kaardiandmed Nets Estoni serveri andmebaasi ja seega vastutab kaardiandmete eest Nets Estonia AS (endise nimega Pankade Kaardikeskus).

Verified by Visa ja Securecode on tehniline lahendus, mis annab kindlustunde kaardiomanikule, et tema kaardiandmed ei satu halbadesse kätesse. Kaardiandmete sisestamine ei toimu kaupmehe kodulehel, vaid Nets Estonia AS-i (endise nimega Pankade Kaardikeskus) krüpteeritud andmelehel.

Topeltkaitse internetikauplustes
Verified by Visa ja MasterCard SecureCode turvasüsteem võimaldab kaardiomaniku täiendavat tuvastamist tehingute tegemisel internetipoodides. Teie kaarti kaitstakse topelt: esiteks kuvatakse Teile isiklik tervitussõnum ja teiseks peate ostu sooritamiseks sisestama oma salasõna. Salasõna peate sisestama iga kord, kui sooritate ostu kaupluses, mis seda turvalahendust kasutab.

Kui soovite Visa või MasterCardi kaartidega internetis maksta, peate vastavad kaardid liitma turvaliste internetiostude programmiga. Oma kaardi saate turvaliste ostude sooritamiseks registreerida oma internetipanga kaudu. Vaid nii võite olla kindel, et Teie kaardiandmed on kaitstud. Liitumine ja programmi kasutamine on tasuta.

Info Swedbank krediitkaartide kohta.

Tagasi algusesse

Kuidas toimetame ja mis see maksab?

Tellimuste kohaletoimetamiseks Eestis on võimalik kasutada järgmiseid tarnemeetodeid:
- SmartPost - 2,90 € - 1-2 päeva
- Omniva Standardpakk - 4,00 € - 2-3 tööpäeva
- Omniva Kuller - 5,00 € - 1-2 tööpäeva

    SmartPost pakiautomaat
SmartPost on pakiautomaadi teenus kaubanduskeskustes üle Eesti.

Kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki Saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade unikaalse uksekoodiga. Sisestades pakiautomaadi ekraanile uksekoodi avaneb uks, milles asub Sinu pakk.

Saadetise otsing
Pakiautomaatide asukohad
Lisainfo www.smartpost.ee

Omniva Standardpakk 
Omniva tähitud pakk toimetatakse saaja elukohajärgsesse postiasutusse.

Paki saabumisel edastatakse teade, millel on kirjas paki asukoht, postiasutuse lahtiolekuajad ja kontaktid ning paki hoiutähtaeg. Pakile järele minnes võta koos teatega kaasa ka isikut tõendav dokument.

Omniva Kuller
Omniva Kuller on kogu Eestit kattev kullerteenus, mille raames viiakse saadetis Saajale kohale koju või kontorisse.

Saajale helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaaja vahemik.

Kättetoimetamine: üle Eesti sõltuvalt piirkonnast E–R 8.00–17.00

Saadetise jälgimine

Tagasi algusesse

Kas toimetame ka välismaale?

Jah, toimetame tellimusi ka väljaspoole Eestit. Järgnevalt on toodud sihtriigid ning tarnemeetodid, mida nendes kasutatakse:

Soome ja Rootsi:
- SmartPost - - 10,00 € - 2-5 tööpäeva
- Omniva Tähtsaadetis - 5,90 € - 3-5 tööpäeva

Teised riigid:
- Ominiva Tähtsaadetis - 5,90 € - 3-7 tööpäeva

SmartPost pakiautomaat
SmartPost on pakiautomaadi teenus kaubanduskeskustes üle Soome.

Kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki Saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade unikaalse uksekoodiga. Sisestades pakiautomaadi ekraanile uksekoodi avaneb uks, milles asub Sinu pakk.

Omniva Tähtsaadetis
Tähtsaadetis väljastatakse Saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse Saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis Saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.

Saadetise jälgimine Eesti postisüsteemis
Saadetise jälgimine Soome postisüsteemis
Saadetise jälgimine Rootsi postisüsteemis
Saadetise jälgimine väljaspool Eesti postisüsteemi: info UPU kodulehelt

Lisainfo www.omniva.ee

Tagasi algusesse

Kas saan oma saadetise teekonda jälgida?

Jah, saadetise teekonda on võimalik jälgida, kui oled transpordiks valinud allolevad tarnemeetodid:
Smartpost saadetise otsing: www.smartpost.ee/saadetise-otsing
Omniva tähtsaadetise ja kullerteenuse jälgimine Eesti postisüsteemis: www.omniva.ee
Omniva tähtsaadetise jälgimine väljaspool Eesti postisüsteemi: info UPU kodulehelt

Saadetise jälgimiseks vajalik vöötkood väljastatakse peale seda, kui saadetis on üle antud transpordi ettevõttele. Reeglina saadame selle kohta teate koos vöötkoodiga tellimuses märgitud e-posti aadressile.

Tagasi algusesse

Kui saadetis ei jõua kohale või viibib?

Kui sulle väljastatud saadetis hilineb või on kaotsi läinud, on võimalik selle kohta esitada järeleotsimise avaldus postiasutusele.

Et saadetise järelotsimist teostada, võta meiega ühendust [email protected] märgi kirja kindlasti:
- Tellija ees-ja perenimi
- Tellija e-post
- Pealkiri: Kadunud pakk ja paki number
- Kirja sisu: Probleemi lühikirjeldus ja tellimuse number

Tagasi algusesse

Kas saan tellimust muuta või tühistada?

Tellimuse muutmine
Muuta saab tellimust seni kuni tellimust ei ole veel administreeritud.

Tellimuse tühistamine
Tühistada saab tellimuse siis, kui tellimuses sisalduvad tooted osutuvad kättesaamatuks.Tellimust ei saa tühistada juhul kui toode või tooted on teel väljastuskeskusesse.

Mõlemal juhul palume saata meile viivitamatult kiri [email protected], kus peab kindlasti olema märgitud:
- Tellija ees-ja perenimi
- Tellija e-post
- Pealkiri: Tellimuse muutmine/tühistamine ja tellimuse number
- Sisu: Toode, mida soovid tühistada

Tagasi algusesse

Kui saan vigase või defektiga toote?

Vigase või defektiga toote võid meile tagastada.

Tutvu tagastustingimuste ja -protsessiga rubriigis Kuidas saan tooteid tagastada?

Üritame probleemile leida kiire lahenduse ja asendame toote uuega.

Tagasi algusesse

Kuidas saan tooteid tagastada?

Vastavalt Võlaõigusseadusele on sul võimalik kaupu tagastada järgmistel tingimustel:
- Kaupu võib tagastada 14 päeva jooksul alates saajale üleandmise kuupäevast.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
- Tagastamise soovi kohta tuleb saata taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates saajale üleandmise kuupäevast saates meile e-maili aadressile [email protected]
- Tagastamisele kuuluv kaup tuleb viivitamata tagastada, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
- Kauba tagastamis- ja esialgsed saatekulud tasub saaja, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule.
- Raha tagastatud kauba eest tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul taganemisavalduse laekumisest.

Tagastusprotsess toimib järgnevalt:
1. Saada taganemisavaldus, kus peab kindlasti olema märgitud:
- Nimi: Tellija ees-ja perenimi
- E-mail aadress: Tellija e-post
- Pealkiri: Tellimuse tagastamine ja tellimuse number
- Sõnumi sisu: Toode, mida ja miks soovid tagastada/ ümber vahetada
2. Seejärel võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust ning kinnitame avalduse.
3. Tagasta kaup posti teel või too ise meie väljastuskeskusesse.
4. Tagastame tagastatud kauba maksumuse.

Tagasi algusesse

Kuidas luua kasutajakonto?

Kasutajakonto loomiseks on kaks võimalust:
Esilehel registreerudes
- Vajuta lehe ülaservas REGISTREERU
- Täida nõutud väljad
- Klõpsa "Registreeru"

Ostu käigus registreerudes
- Lisa tooted ostukorvi ning suundu tellimust vormistama
- Jätka esialgu külalisena ning sisesta oma e-posti aadress külalise välja
- Täida makseaadressi väljad
- Tee linnuke kasti "Soovin registreeruda kasutajaks"
- Vali salasõna
- Klõpsa "Jätka" ning lõpeta ostuprotsess

MÄRKUS: Salasõna peab sisaldama vähemalt 6 tähemärki!

Tagasi algusesse

Unustasid salasõna?

Kui soovid oma kontole sisse logida, kuid oled unustanud salasõna, siis toimi järgnevalt:
- Klõpsa lingil Unustasid salasõna?
- Sisesta oma e-posti aadress, millega oled kasutajaks registreerunud.
- Klõpsa Saada juhised.
- Sinu e-postile saadetakse teade lingiga, millel klõpsates on sul võimalik valida endale uus salasõna.
- Sisesta uus salasõna

Kuidas muuta oma andmeid?

Registreeritud kasutajakonto andmeid saab muuta oma konto alt. Selleks tuleb oma kontole sisse logida.
1. Vali ülemiselt menüüribalt LOGI SISSE
2. Sisesta oma e-posti aadress ja salasõna ning klikka "Logi sisse"
3. Vali ülemiselt menüüribalt MINU KONTO
4. Sulle kuvatakse (vasakul lehepoolel) viimase tellimuse käigus sisestatud makse-ja tarneaadress. 

Aadressi muutmine
Nii makse- kui tarneaadressi muutmiseks klikka vastavas kastis "Muuda aadressi". Muuda andmed ning vajuta "Salvesta".

Tagasi algusesse